maandag 13 mei 2013

Winnaars #56

Maandag is bij Dutch Magnolia Lovers weer WINNAARSDAG!

Het is weer tijd om de winnaars van onze moederdagchallenge aan jullie bekend
te gaan maken'

Maar hier zijn ze dan ....
allereerst de random winnares,


en dat is 
....

en als nieuwe gastdesigner hebben we gekozen

met deze mooie moederdagkaart


Onze felicitaties aan jullie beide,
Onze winnaarsbadge mogen jullie natuurlijk meenemen!
Willen jullie ook even contact met ons opnemen via de mail voor je prijs/gastdesignerschap?




6 opmerkingen:

  1. Van harte Proficiat Joukje met je winnende kaartje en prijs. En Nans geweldig voor je dat je gastdesiner mag zijn de volgende keer, succes!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joukje van harte gefeliciteerd en Nans leuk dat je gastdesigner mag zijn. Er komt vast iets schitterends te voorschijn.
    Schitterende kaarten hebben jullie gemaakt DT.team. Ik zit met een glimlach om mijn mond, ik vind het zo leuk de liedjes passend bij de kaart. Heel gaaf en heel grappig.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Joukje en super dat ik gastdesigner mag zijn. Ik stuur dadelijk een mailtje.
    Voor de nieuwe challenge zijn er ook weer prachtige voorbeelden gemaakt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nans.. gefeliciteerd met je gastdesigner zijn!
    Prachtige voorbeelden DT Team.
    Ik heb inmiddels een mail gestuurd.

    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen